مشاوره روانشناسی در تهران

بهترین روانشناس نوجوان در تهران
دکتر لیلا صالحی
دکتر لیلا صالحی
مشاور و روان درمانگر کلینیک مهستا مدرس خودشناسی مدرس لایف کوچ برگزار کننده دوره های آموزشی 􀁊 مدرس دوره ,CBT, schema therapy

مشاوره روانشناسی در تهران

زندگی در دنیای پر سروصدای امروز، به خصوص درشهرهای بزرگ مثل تهران، با پیچیدگی، تنش و اضطراب  فراوان همراه است. از این رو افراد بسیار زیادی در هنگام گیرافتادن در تنگناهای زندگی و فشارهای عصبی نیاز به مشاوره و یا درمان های روانشناسی پیدا می کنند و در جست‌وجوی بهترین مشاور روانشناس در تهران برمی آیند.

جهت مشاوره روانشناسی در کلیه زمینه ها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

02122308339   —-02122305827

درخواست مشاوره روانشناسی حضوری

درخواست مشاوره روانشناسی تلفنی

در این مقاله می‌خواهیم شما را بهترین مشاور روانشناس در تهران آشنا کنیم و اطلاعاتی در رابطه با مشاوره روانشناسی در تهران به شما عزیزان ارائه دهیم. افراد بسیار زیادی در جامعه وجود دارند که با مشکلاتی مانند : ترس و اضطراب، دلهره، وسواس، تردید در تصمیم گیری مسائل تحصیلی و شغلی، مشکلات و مسائل خانوادگی، مسائل و مشکلات معنوی، اختلالات شخصیتی، مشکلات فرزند پروری ، مشکلات ناخن جویدن، اعتیاد، بیش فعالی، نقص توجه ، اختلالات یادگیری، کاهش اعتماد به نفس، اوتیسم، مسائل زوجی و جنسی و ارتباط و ازدواج ، انواع فوبیا، مشکلات جنسی و… درگیر هستند، در این صورت مناسب ترین راه مراجعه به بهترین مشاور روانشناس در تهران است تا با کمک او بتوانند به احوالات عادی و طبیعی بازگردند.

بیشتر بخوانید:بهترین مرکز مشاوره ازدواج تهران ، متخصص زوج درمانی ،سرد شدن رابطه زن و شوهر

از آن جایی که تهران پرجمعیت ترین شهر ایران است و افراد ساکن در این شهر، با توجه به مشکلات مختلف مثل جمعیت بالا و فشارهای اقتصادی و اجتماعی ، تحت فشار روانی بیشتری قرار دارند، لذا عبارت بهترین کلینیک روانشناسی در تهران یکی از عبارات پر جست وجو است.

همیشه ایجاد انگیزه و تامین سلامتی روان در بین افراد یک جامعه موجب موفقیت های روز افزون افراد در تمام مراحل زندگی می شود و در همان زمان است که بهترین مشاوران روانشناسی درتهران در این زمینه کمک بزرگی برای حفظ روحیه جامعه ایفا می کنند. خدمات کلینیک های روانشناسی در تهران در زمینه های مختلفی مانند مشاوره خانواده و خانواده درمانی ، مشاوره زناشویی و زوج درمانی ، مشاوره پیش از ازدواج و طلاق ، مشاوره تحصیلی و شغلی ، مشاوره فردی ، سبک فرزند پروری و … می باشد

وجود زندگی های پر استرس و درگیری های ناتمام روزانه ، جزء لاینفک زندگی در شهرهای بزرگ است وهر شهروندی احتمال دارد احتیاج داشته باشد به یک کلینیک روانشناسی در تهران مراجعه کند و با مشاوران صحبت کند. شاید برای شما نیز پیش بیایید که ، دلتان بخواهد که از حجم استرس ها خلاص شوید و دیگر تحمل دل مشغولی ها را نداشته باشید. به طور کلی ، همه مردم جامعه نیاز دارند، روح و ذهنشان را به روز رسانی کنند و هر کدام ازروش های مختلفی برای این کار استفاده می کنند. برخی ترجیح می دهند به سفر بروند، برخی دیگر هم به سراغ ورزش و تفریح با دوستان خود می روند.

البته افرادی بسیاری به خاطر تغییر کردن اصول ارتباطی برای جلوگیری از بروز مشکلات و یا بهبود ارتباطات کاری، عاطفی و یا خانوادگی ، نیاز جدی به مشاوره و یاد گرفتن اصول بهتر زندگی کردن در دوران مدرن را احساس کرده اند.

پیشرفت علم نیز باعث شده است تا ریشه بسیاری از اختلالات روانی و مشکلات روحی و خلقی آشکار شود. بنابراین درمان مشکلات روانی جدی نیز در اکثر مواقع امکان پذیر است.

به دلیل اینکه شهرستان های کوچکتر از امکانات روانشناسی و روانپزشکی خوب و ایده آل برخوردار نیستند در برخی موارد، برای رفع مشکلات روحی روانی و یا ارتباطی خود برای داشتن زندگی بهتر به دنبال بهترین مشاور روانشناسی در تهران می گردند.

تامین سلامتی روح روان افراد در جامعه، ایجاد انگیزه و رفع اختلالات خلقی تاثیر مثبتی بر زندگی انسان ها دارد و مسیر جامعه را به سمت پیشرفت و کسب موفقیت های بزرگتر می برد. به نحوی که محیط جامعه پویا و موفقیت آمیز باشد.

جهت مشاوره روانشناسی در کلیه زمینه ها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

02122308339   —-02122305827

درخواست مشاوره روانشناسی حضوری

درخواست مشاوره روانشناسی تلفنی

🔸روان درمانی چیست؟

روانشناسان طیف وسیعی از خدمات درمانی را فراهم کرده اند که به منظور کمک به مردم در مدیریت مؤثرتر زندگی و رضایت بیشتر از خود، روابط و شغ لشان می باشد. روانشناسان همچنین خدمات تشخیصی و آزمایشی را برای کمک به شناسایی مشکلات روانشناختی، ارزیابی متغیرهای مختلف روانشناختی و ارائه درما نها متناسب با افراد در موقعیت های مختلف ارائه می دهند. معمولا یک روانشناس تمام خدمات احتمالی روانشناسی را که در اینجا ارائه شده ارائه نمی دهد. برخی از خدمات درمان روانشناسی بسیار تخصصی هستند مانند ارزیابی روانشناسی عصبی و ارزیابی قانونی. این خدمات تخصصی معمولا توسط روانشناسان فراهم می شود که بخش قابل توجهی از فعالیت های خود را به آن زمینه تخصصی اختصاص می دهند.

🔸روان درمانی و مشاوره در تهران

روان درمانی یک فرایند است، در بسیاری از اوقات افراد در مقاطع مختلف زندگی دچار چالش هایی می شوند که نیاز به روان درمانی و روانشناس پیدا می کنند، این نیاز از طریق بررسی دقیق افکار، احساسات، اعمال، و روابط که آنالیز می شود از طریق یک روانشناس خوب و روان درمانگر مجرب قابل تحقق است.

روند درمان با بررسی این چالش ها با یک ارزیابی دقیق از طریق مصاحبه بالینی و تست های روانشناسی معتبر آغاز می گردد تا بتوان با آگاهی از علائم ، بطور مثال؛ علایم و نشانه های اضطراب، علایم و نشانه های افسردگی ساده یا مزمن که می تواند تغییراتی که احتمال زیاد رضایت شما و سازگاری کلی روانی را بهبود می ببخشد را شناسایی کند، تا بتوان درمان را آغاز کرد و پیش برد. پس از آن می توانند یاد بگیرید که چگونه تغییرات لازم را برای به دست آوردن سازگاری بهتر و رضایت بهتر انجام دهید و آن را در زندگی خود مستر کنید.

.در ساده ترین حالت ممکن است افراد دچار مشکلات ارتباطی و تصمیم گیری های مهم مانند مشاوره قبل از ازدواج و یا درگیر مشکلات گسترده تری مانند اختلال افسردگی، اضطراب شدید و وسواس و غیره باشند برای مثال ما برای درمان افسردگی و اظطراب شدید، درمان افسردگی پس از زایمان، درمان اختلال اظطراب اجتماعی و راه های مختلف درمان اظطراب و افسردگی، و یا دیگر مسایل ، مطابق شرایط مراجع که سنجیده می شود ، به صورت تخصصی انجام می دهیم.

🔸روان درمانی شامل موارد زیر است:

خود ارزیابی هدایت شده برای شناسایی مشکلات سازگاری با زندگی، درگیری های شخصی، مسائل مربوط به رابطه، مشکلات رفتاری، درگیری های خانوادگی مشکلات عاطفی، رفاه عاطفی، رضایت زندگی و غیره…کشف و شناسایی ریشه های مشکلات، درگیری ها و یا مسائل روحی و روانی فعالیت های این مجموعه در تهران می باشد خدماتی مانند مشاوره  قبل از ازدواج در تهران با حضور مجرب ترین مشاوران روانشناس در تهران در دسترس عموم می باشد و همچنین برای بهره گیری از این خدمات در نقاط مختلف کشور و سایر نقاط جهان برای فارسی زبانان نوبت دهی آنلاین انجام می گیرد و وقت برای مشاوره  آنلاین و مشاوره  تلفنی تعبیه شده، که از این طریق برای سهولت و راحتی مراجعان این خدمات قابل دسترس است

🔸 مشاور روانشناس در تهران چه کسی است؟

مشاور روانشناس شخصی است که فرایندهای ذهنی و رفتاری انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌ شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

مشاور روانشناس، یک متخصص آموزش دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

جهت مشاوره روانشناسی در کلیه زمینه ها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

02122308339   —-02122305827

درخواست مشاوره روانشناسی حضوری

درخواست مشاوره روانشناسی تلفنی

مهم ترین ویژگی های بهترین مشاور روانشناس در تهران عبارت اند از :

🔸ویژگی بهترین مشاور روانشناس در تهران

  1. بهترین مشاورروانشناس در تهران دارای اخلاق و خصوصیات و ویژگی های بسیار مهمی است و همین موضوع باعث شده که یک روانشناس لقب بهترین را به خود اختصاص بدهد. بر اساس مهم ترین و بهترین ویژگی های یک مشاورروانشناس خوب، می توانید او را انتخاب نموده و برای حل مشکلات خود به او مراجعه نمایید .
  2. بهترین مشاور روانشناس در تهران از تمام فرصت های آموزشی که برایش پیش می آید، نهایت استفاده را می برد.

او همواره به دنبال یادگیری و بالا بردن میزان دانش و آگاهی و مهارت خود می باشد و سعی می کند با پیشرفت هایی که در دنیای روانشناسی رخ می دهد، پیش برود .

  1. بهترین مشاور روانشناس در تهران درمانگری است که به خوبی و به درستی با طیف های مختلفی از مردم ارتباط برقرار می کند و سعی می کند با همه بهترین و برازنده ترین برخورد را داشته باشد .

4.از ویژگی بهترین مشاور روانشناس در تهران، دلسوزی و همدردی با بیماران است .به طوری که بیمار با او احساس راحتی کند و از حضور در کنار او آرامش بگیرد و بتواند به راحتی و به دور از احساس خجالت، مشکلات و مسائل خود را بازگو کند .

  1. بهترین مشاور روانشناس در تهران مشاوری است که بتواند در هنگام مشاوره و برخورد با افراد مضطرب و آشفته ، خونسردی خود را حفظ نماید و به مدیریت استرس و آشفتگی های هیجانی بپردازد .داشتن وضعیت هیجانی با ثبات ، از دیگر ویژگی های بهترین مشاور روانشناس در تهران می باشد .
  2. بهترین مشاور روانشناس در تهران دارای اخلاق پسندیده در رابطه با مسائل بیمارانش است، او باید شخصی رازدار باشد و حرف ها و اسرار بیمارانش را نزد خودش حفظ کند .
  3. بهترین مشاور روانشناس در تهران با قوانین و مقررات دولتی آشنا است و می داند که چگونه با رعایت مرزهای حقوقی در این حرفه فعالیت داشته باشد .
  4. صبور بودن و آرامش داشتن از ویژگی های مهم بهترین مشاور روانشناس در تهران است؛ یک مشاور روانشناس خوب، باید برای تمام بیمارانش وقت بگذارد و با آرامش و صبر و حوصله به برطرف کردن مشکلات و مسائل آن ها بپردازد .
  5. بهترین مشاور روانشناس در ایران و تهران باید دارای جواز و پروانه کسب باشد.

🔸وظایف بهترین مشاور روانشناس

مشاور روانشناس وظایف زیادی دارد، فردی که به روانشناس مراجعه می کند ممکن است مشکلات مختلفی داشته باشد و مشاور باید با شناسایی تمام اختلالات فرد را درمان کند. برخی از وظایف مشاور روانشناس شامل موارد زیر است:

  1. دادن مشاوره اصولی به بیماران خود
  2. روان درمانی بیمار
  3. بررسی الگوهای رفتاری افراد مختلف
  4. شناسایی و تشخیص اختلالات فردی

5.انجام تحقیقات در زمینه مشاوره و روانشناسی

  1. انجام تست ها و آزمایش های روانشناختی مختلف برای شناسایی اختلالات فردی

در بهترین کلینیک روانشناسی در تهران باید تمامی مشاوران و روانپزشکان، هدفشان رساندن جامعه به نشاط و پویایی باشد و این مساله را هنگام انجام وظایف و خدماتشان مدنظر قرار دهند.

توجه کنید که در  بسیاری از مواقع مراجعه به موقع به یک روان درمانگر و مشاور می تواند علاوه بر جلوگیری از وقوع بسیاری از معضلات، باعث رقم خوردن اتفاقات بهتر شود.

اگر شما احساس می کنید برای رفع مشکلاتتان، نیاز به درمان های روانشناسی دارید مهم ترین مساله ای که باید در نظر بگیرید آن است که وقت و هزینه تان را صرف بهره مندی از راهنمایی ها و توضیحات مشاور یا روانپزشکی کنید که بهترین و قابل اعتماد باشد.

کمک گرفتن از مشاور روانشناس در تهران در زمان بروز انواع مشکلات و ناهنجاری ها در زندگی می تواند سالم ترین و کم خطر ترین شیوه مواجه با مشکلات باشد. هر فردی باید از زندگی رضایت داشته باشد، یکی از وظایف مهم بهترین مشاور روانشناس در تهران این است که این حس رضایت مندی را در فرد  پرورش دهد. بسیاری از مشکلات ممکن است از نظر شما غیر قابل حل باشند. اما این یک باور غلط و نادرست است. چراکه به کمک روانشناس و علم روانشناسی می توانید به حل مشکلات امیدوار باشید.

مشکل شما چه ریشه دار و دائمی باشد و چه موقت و بر اثر وقوع حادثه، حاذق بودن مشاور روانشناس شما، در درمان و یا مشاوره اثری حیاتی دارد. کلینیک های روانشناسی از آن جایی که متشکل از روانشناسان  متعددی هستند می توانند حوزه های روان درمانی زیادی را پوشش بدهند. گاهی ممکن است مشکل شما چند بعدی باشدو نیاز به تخصص ها و یا مشاوره های مختلف داشته باشد، از این رو یافتن بهترین مشاور روانشناس در تهران تاثیر بسیار پیش برنده ای در حل مشکلات خواهد داشت.

درمان برخی از افراد نیز ممکن است در چند مرحله انجام پذیرد. در برخی مراحل، علاوه بر کمک های مشاور روانشناس، نیاز به ارجاع به روانپزشک  نیز وجود دارد.

معمولا کلینیک های تخصصی روان شناسی در تهران چنین امکانی را برای افراد به راحتی میسر می کنند تا روند درمانی به طور کامل انجام بپذیرد.

اکنون پرسش اصلی آن است که بهترین کلینیک مشاوره وروانشناسی در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

🔸ویژگی های بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در تهران

  1. خدمات درمانی در محیطی آرامبخش و خصوصی انجام می شود.
  2. اسرار مراجعان به طور کامل حفظ می شود
  3. روانشناسان و مشاوران کلینیک شنونده خوب و قابل اعتمادی باشند و از دادن توصیه صریح به بیماران خودداری کنند.
  4. از آن جایی که متدهای روان درمانی در دنیا روز به روز پیشرفته تر می شوند باید روانشناسان و مشاوران کلینیک نیز علم شان را مدام به روز کنند.
  5. تجهیزات مرتبط با مشاوره و روانشناسی نیز همگام با ارتقای دانش روز دنیا پیشرفته تر و کارآمدتر می شوند؛ بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در تهران باید از به روز ترین تجهیزات، همواره استفاده کنند.
  6. هزینه های مربوط به روان درمانی در اغلب اوقات بسیار زیاد است و در بسیاری از مواقع اقشار متوسط و ضعیف تر جامعه از پرداخت هزینه های مربوط به مشاوره روانشناسی عاجز هستند. بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در تهران باید هزینه های معقول برای تمامی اقشار جامعه در نظر بگیرد.
  7. مراحل درمان افراد و روند بهبودی آنان باید از سوی مدیریت کلینیک رصد شوند تا خدمات به بهترین شکل ارائه شوند.

🔸خدماتی که در بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی در تهران ارائه می شود عبارتند از:

1.مشاوره خانواده و خانواده درمانی

  1. مشاوره های روانشناسی برای رفع مشکلات روحی ریشه دار مانند حملات پانیک، اختلال دوقطبی، اختلال وسوس فکری، بیش فعالی و…
  2. مشاوره های مربوط به مشکلات کودکان و نوجوانان

مشاوره پیش از ازدواج و یا طلاق

  1. خدمات مربوط به مشاوره های کاری و تحصیلی

مشاوره امور ارتباطی و عاطفی

  1. مشاوره های مربوط به اصول صحیح تربیت فرزند

درمان مشکلات روانی مزمن مانند اختلال دوقطبی و حملات پانیک

6.زوج درمانی

  1. رفع اختلالات خواب و کابوس بینی
  2. رفع مشکلات مربوط به اضطراب های شدید و طولانی مدت

و…

مقاله مرتبط:نحوه مدیریت خشم کودکان ،روانشناس کودک و نوجوان در تهران ،روان شناسی کودکان پیش دبستانی

🔸کلینیک روانشناسی مهستا

تیم تخصصی و فوق تخصصی «مهستا» متشکل از گروهی بزرگ از مشاوران و روانشناسان برگزیده در حوزه های مختلف روانشناسی و روان درمانی است. در حوزه کاری خود متبحر بوده و آموزش آکادمیک دیده اند.

تمامی متخصصان گروه روانشناسی مهستا به طیف گسترده ای از مشکلات   روان شناختی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به صورت فردی، زوج، خانواده و گروهی رسیدگی می کنند.

هر یک از متخصصان این مجموعه، علاوه بر تسلط داشتن بر اصول درمان های نوین، در حوزه درمان های روانشناختی و روان درمانی  متبحر هستند.

خدمات روان شناسی و مشاوره در کلینیک مهستا

🔹درمان اختلالات فردی: اضطراب ،وسواس فکری ،افسردگی ،فوبیا ،پنیک و….

🔹زوج درمانی و خانواده درمانی

🔹کودک و نوجوان

🔹مشاوره ازدواج

🔹درمان چاقی و لاغری

🔹درمان پرخوری و کم خوری عصبی

🔹خیانت و بحرانهای عاطفی

🔹اجرا و تفسیر کلیه تست های شخصیت شناسی و هوش و خلاقیت و…..

🔹انجام خدمات روان شناسی به صورت آنلاین و حضوری و تلفنی برای دوستان داخل و خارج از کشور

مجموعه حرفه ای و با سابقه مهستا برای سلامتی روحتان پیشنهاد می کند ، یک کلینیک خوب  مشاوره روانشناسی در تهران انتخاب کنید و زمان مشاوره را در برنامه خود قرار دهید.

جهت مشاوره روانشناسی در کلیه زمینه ها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

02122308339   —-02122305827

درخواست مشاوره روانشناسی حضوری

درخواست مشاوره روانشناسی تلفنی

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب را به دوستان خود به اشتراک بگذارید

خواننده گرامی

آیا می دانستید بسیاری از مشکلات شخصی و گروهی با کمک گرفتن از مشاوران منخصص به راحتی قابل حل می باشد.

دیر اقدام نکنید

به راحتی با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را برای انتخاب مشاور راهنمایی نمایند.
اینجا کلیک نمایید
لیست محتوا