پیام بیداری هستی

دکتر معصومه بهبودی
دکتر معصومه بهبودی
مرکز مشاوره مهستا با 27سال سابقه کاری دارای سایت drbehboodi.ir با مجوز رسمی سازمان بهزیستی به شماره 717/2696/556 و مجوز از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره به شماره 339-م و همچنین پروانه فعالیت به شماره 1305 با مدیریت دکتر معصومه بهبودی و همکاری روانشناسان با سابقه در تمامی تخصص ها است.این مرکز مجهز به تمامی آزمون های روانشناختی (هوش، استعداد، رغبت، خانواده،شخصیت و...) و نورو فیدبک برای کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و میانسالان می باشد و آماده همکاری در تمامی زمینه های خدمات روانشناختی با تمام شرکت ها وسازمانها و بانک ها است. رزومه دکتر معصومه بهبودی دکتر معصومه بهبودی مدیریت مرکز دارای پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران به شماره 1305 ، مجوز مرکز مشاوره از بهزیستی استان تهران و مجوز مثبت زندگی از بهزیستی استان تهران، متخصص مشاوره خانواده، استادیار و مدیرگروه مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن (سال های 92 الی 94)، دارای تجربه و تخصص در روان‌درمانی کودک نوجوان و بزرگسال ،متخصص خانواده درمانی.
زکوی یار می‌آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مددخواهی چراغ دل برافروزی

پیام بیداری هستی

بهاری دیگر و سالی دیگر رسید، سالی با تمام خوبی‌ها و خوشی‌ها، دردها، غم‌ها و شادی‌ها گذشت. خفته‌های طبیعت بیدار شدند و ترنم تازگی برآوردند. همه خوشحالیم از جشن بیداری و سالی نو، غافل از این‌که چنین آمدنی پیام رفتن را نجوا می‌کند و نمی‌دانم که در این نزدیکی سال به سال، برای سفری زیبا و پرشی بی‌همتا، سفری تا بی‌نهایت توشه‌ای قابل اندوخته‌ایم یا داشته‌ها را باخته‌ایم، چه داشته‌ایم و چه‌ها نداشته‌ایم، چه می‌خواهیم و چگونه راهی برای سبک بالی می‌جوییم و اسباب بزرگی را از کدامین مسیر مهیا می‌کنیم؟ سالی نو، با نفسی بهاری، استقامتی همچون صلابت کوه می‌دهد تا نردبان بهارهای عمرمان را با بار سنگین مسئولیت بودن و رویش نفس زندگی را با شکوه صبر، به شدن‌های آسمانی و رهایی از غبارهای پست زندگی مبدل کنیم.

ای مونس دل‌ها، ای یاور عقل‌ها، و ای نادی جان‌ها در این رویش دوباره توانی ده تا با عشق تو برویانم، آرامشی عطا کن تا بنوازم شکسته دلان از پا افتاده را و در رنج این آزادی یار و پشتیبان اراده آهنین‌شان باشم که با خواسته‌های مقتدرانه خویش، تقدیرشان را به زیبایی و بلندای هستی رقم زنی. ای پیداترین نهان‌ها، قدرتی عطا کن تا نردبان بهارهای جانان شوم و صبری عطا کن که سنگ صبور دردمندانت شوم و بتوانم در وجودشان نسیم اوج پرواز را موج زنم.

یاریم کن تا سختی‌های پرواز را درک کنم و توان تحمل و شناخت زیبایی و ناهمواری صخره‌های رشد را برایم آسان ساز.

ای بارش بی‌پایان!! از وجود خویش متولدم ساز، یا حلیم، استقامتی ده تا در مقابل خون بهای بودن، همچون آتشفشان نسوزم و نسوزانم، بلکه همچون الماسی ناب طلعلع بخشش بندگانت را منعکس سازم. بذر شادی را در وجودشان بکارم و با بارش لطف تو رشدشان را ستایش کنم. ای سمیع بی‌همتا، یاریم کن تا شکوه عزت بندگانت در هستی با عشقی آکنده از شور و شوق به نظاره بنشینم و در پس آن‌ها در وجودت ذوب شوم.

دلتان بهاری، زندگیتان پر از شکوفه و بهارتان سرسبز باد
دکتر معصومه بهبودی، استاد دانشگاه و مشاور خانواده

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب را به دوستان خود به اشتراک بگذارید

خواننده گرامی

آیا می دانستید بسیاری از مشکلات شخصی و گروهی با کمک گرفتن از مشاوران منخصص به راحتی قابل حل می باشد.

دیر اقدام نکنید

به راحتی با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را برای انتخاب مشاور راهنمایی نمایند.
اینجا کلیک نمایید
لیست محتوا