روش جلوگیری از خیانت همسر

admin
admin

روش جلوگیری از خیانت همسر

روش جلوگیری از خیانت همسر؛ معاشقه یا خیانت؟ چه چیزی خوب است و چه چیزی نیست

سوالی که اغلب مطرح می شود این است که خیانت چیست؟  چگونه می توانید در مورد رفتار خود و شریک زندگی خود حد و حدود را مشخص کنید، به خصوص زمانی که این خطوط در عصر دیجیتال به طور فزاینده ای محو شده اند، که در آن رسانه های اجتماعی، پیام های متنی و ارتباطات فوری امور را در دسترس تر کرده اند؟

فناوری امروزی می‌تواند بستر مناسبی برای رازداری فراهم کند. وب‌سایت‌هایی وجود دارند که حتی سعی می‌کنند با ارائه یک مکان امن برای جستجوی یک رابطه، خیانت را مشروع جلوه دهند. یکی از مشکلات اینترنت این است که رفتار آنلاین شما احساس فاصله خاصی با زندگی واقعی دارد. به این فکر کنید که مثلاً خرید کردن چقدر آسان است. خرید با کلیک یک دکمه همان تأثیر شناختی را ندارد که مجبور شوید پول خود را به صورت فیزیکی در صندوق پول خرج کنید. همین امر در مورد معاشقه آنلاین نیز صادق است.

برای کسانی که در روابط هستند، فناوری نه تنها صحنه ای را برای رفتار فریبنده ایجاد می کند، بلکه قلمرو کاملا جدیدی از حسادت و پارانویا را نیز برمی انگیزد. زوج‌ها نه تنها با درگیر شدن در خیانت آنلاین از اعتماد یکدیگر سوء استفاده می‌کنند، بلکه در صورت مشکوک بودن، از فناوری برای تجاوز به حریم خصوصی یکدیگر استفاده می‌کنند. افرادی که معمولاً به مرزهای شخص دیگری احترام می گذارند، به حساب فیس بوک شریک خود وارد می شوند یا تلفن شریک خود را برای نشانه های خیانت می بینند. این نقض اعتماد به سادگی چرخه عدم صداقت و پارانویا را تداوم می بخشد. برای اطلاعات بیشتربازسازی روابط زناشویی بعد از خیانت رامطللعه کنید

روش جلوگیری از خیانت همسر

برای مشاوره در مواردی همچون مشکلات  بعد طلاق برای مردان ،مشکلات بعد طلاق برای زنان ، مشاوره ازدواج با ما تماس بگیرید

در کنفرانسAPA  در سال 2013،  نتایج یک نظرسنجی را در مورد آنچه مردم خیانت می دانند ارائه کرد. این نظرسنجی نشان داد که اکثر شرکت کنندگان نگرش های متناقضی داشتند. در رابطه با خود، آنها فکر می کردند طیف وسیع تری از رفتارها معیارهای آنها را برای خیانت برآورده نمی کند، در حالی که برای شریک زندگی خود تقریباً هر رفتاری را مفهوم خیانت می دانستند. مشاهده من این است که شرکای رابطه ممکن است در مورد تعهد و خیانت بحث کنند، اما به ندرت در مورد اینکه هر یک از آنها خیانت را چگونه تعریف می کنند وارد جزئیات می شوند. آنها اغلب بر این باورند که در مورد اینکه چه چیزی به معنای خیانت است با هم توافق دارند تا متوجه شوند که اینطور نیست. این اختلافات ممکن است تا حدی ناشی از تفاوت‌های فرهنگی، و به‌ویژه فرهنگ خانواده‌ای باشد که فرد در آن بزرگ شده است. برای هر یک از شریک‌ها مهم است که مدل‌های شخصی خود را در مورد خیانت و تعهد شناسایی و توصیف کنند. عدم شفافیت بیشتر زوج ها در مورد این موضوع مهم، فضایی برای ابهام و فریب ایجاد می کند که منجر به سردرگمی و آسیب های زیادی می شود.

یکی از مشکلات ترسیم مرز بین حق و باطل این است که همه استانداردها لزوماً جهانی نیستند. هر فردی باید خودش تصمیم بگیرد که با چه چیزی در رابطه اش راحت است. سپس باید به طور واضح و صادقانه احساسات خود را بیان کنند، در حالی که این واقعیت را بپذیرند که کنترل واقعی بر شریک زندگی خود ندارند. با این حال، هر چیزی که شما و شریک زندگیتان بر آن توافق دارید، باید با صداقت و احترام به آن پایبند باشید. فقط در صورتی می توانید با یکدیگر اعتماد کنید که صادق باشید و بر اساس گفته های خود زندگی کنید.

به انتخاب های خود احترام بگذارید

اگر و زمانی که شما و شریک زندگیتان یک رابطه تک همسری را انتخاب کردید، در مورد معنای آن برای هر یک از شما واضح باشید. در مورد چگونگی شکل گیری هر یک از دیدگاه های شما در مورد تک همسری و آنچه احساس راحتی می کنید صحبت کنید. هنگامی که شما در مورد آنچه که به آن متعهد هستید، شفاف هستید، هر یک از شما باید به آن تصمیم احترام بگذارید و مسئولیت کامل انتخاب خود را بپذیرید.

یکی از اشتباهاتی که مردم هنگام فکر کردن به وفاداری مرتکب می شوند این است که این تصور را دارند که آزادی خود را از دست داده اند. آنها احساس می کنند که شریک زندگی آنها را مجبور می کند که از دستورالعمل های خاصی پیروی کنند. با این حال، هیچ کس واقعا نمی تواند شما را مجبور به انجام کاری کند. انتخاب اینکه فقط با یک نفر باشید هنوز یک انتخاب است. شما می توانید تصمیم بگیرید که با یک نفر باشید و همچنان احساس آزادی کنید، زیرا شما صاحب این تصمیم هستید.برای آگاهی بیشترعوارض وآسیب های خیانت در روابط زناشویی را مطالعه کنید

روش جلوگیری از خیانت همسر

اگر شروع به شک کردید یا نظر خود را در مورد تصمیمات تغییر دادید، به جای اینکه یک چیز را بگویید و چیز دیگری را انجام دهید، باید آشکارا در مورد آن صحبت کنید. با این حال، وقتی شروع به گول زدن خود می‌کنید و فکر می‌کنید هرگز مجذوب هیچ‌کس نمی‌شوید یا میل به معاشقه ندارید، استانداردی غیرواقعی تعیین می‌کنید که احتمالاً در دراز مدت رعایت آن سخت خواهد بود. علاوه بر این، هنگامی که به ناچار یکی از این محدودیت‌ها را زیر پا می‌گذارید، خطوطی را که خودتان ایجاد کرده‌اید محو می‌کنید و ممکن است خطر درگیر شدن در سایر فعالیت‌های ممنوعه‌تر را داشته باشید که به شریک زندگی‌تان آسیب می‌رساند و هر توافقی را که با شماست نقض می‌کند.

چند ماه پیش مقاله ای در مورد نماز به عنوان یک راه مفید برای جلوگیری از خیانت و زنا در روابط نوشتم. در نتیجه، درخواست هایی برای تکنیک های اضافی برای افزایش وفاداری شریک زندگی و جلوگیری از تقلب آنها دریافت کردم. بنابراین، اگر دوست دارید از خیانت یا زنا در رابطه خود جلوگیری کنید، به خواندن زیر ادامه دهید.

من کمی بیشتر در تحقیق کاوش کردم. تکنیک‌های کاهش خیانت در ادبیات روان‌شناختی به‌عنوان «محافظت همسر» یا «تاکتیک‌های حفظ همسر» شناخته می‌شوند. روانشناسان تکاملی برای شناسایی و مطالعه این تکنیک ها سخت کار کرده اند. اگر چند مورد را یاد بگیرید، ممکن است روابط شما نیز کمی امن تر باشد!

تکنیک های نگهبانی و حفظ همسر

تحقیقات گسترده ای در مورد تاکتیک های نگهبانی و حفظ جفت انجام شد. دو آزمایش جداگانه را در این تحقیق انجام داد. اولین آزمایش سعی در دسته بندی انواع مختلف تاکتیک ها داشت. هدف آزمایش دوم تعیین اثربخشی هر تاکتیک بود.

از اولین آزمایش رفتاری را یافت که توسط مردان و زنان برای محافظت یا حفظ همسر خود انجام می شود. این رفتارها در 19 “تاکتیک” جداگانه دسته بندی شدند. در ابتدایی‌ترین حالت، تاکتیک‌ها یا برای وفادار نگه داشتن همسر (دستکاری‌های بین‌جنسی) یا دفع رقبای بالقوه‌ای که ممکن است سعی در دزدیدن آن‌ها را داشته باشند به کار می‌رفتند (دستکاری‌های درون جنسی). طبقه بندی کامل تکنیک ها به شرح زیر بود:

تاکتیک های دستکاری بین جنسی – تاکتیک هایی که روی همسر انجام می شود.

نگهبانی مستقیم – رفتارهایی که مستقیماً رفتار همسر را کنترل می کند.

هوشیاری – پیگیری همسر، بررسی و جاسوسی.

پنهان کاری – دور نگه داشتن همسر از دیگران.

انحصار – گرفتن تمام وقت همسر و نزدیک ماندن.

انگیزه های منفی – رفتارهایی که انگیزه همسر را برای تقلب کاهش می دهد.

تهدید به خیانت – معاشقه با کسی برای حسادت همسر در مقابل.

تنبیه تهدید خیانت – فریاد زدن یا نادیده گرفتن همسری که با یک رقیب معاشقه می کند.

دستکاری عاطفی – گریه کردن، التماس کردن، یا ایجاد احساس گناه در همسر.

دستکاری تعهد – درخواست تعهد بیشتر برای کاهش تقلب.

محرومیت از رقبا – اشاره به نقص در رقبا.

انگیزه های مثبت – رفتارهایی که انگیزه همسر را برای وفادار ماندن افزایش می دهد.

نمایش منابع – خرید یک جفت چیز خوب.

تحریک جنسی – افزایش رابطه جنسی یا رفتارهای جنسی با همسر.

افزایش ظاهر فیزیکی – برای همسر خوب به نظر می رسد.

بر عشق و مراقبت تأکید کنید – به اشتراک گذاشتن عشق و محبت با همسر.

تسلیم و تحقیر – تغییر یا تسلیم شدن برای خشنود کردن همسر.

تاکتیک های دستکاری درون جنسی – تاکتیک هایی که بر روی رقبا انجام می شود.

علائم عمومی مالکیت – رفتارهایی که نشان می دهد فرد “با” آن همسر است.

سیگنال های کلامی – ادعای همسر به عنوان دوست دختر، دوست پسر، همسر و غیره.

سیگنال های فیزیکی – دست گرفتن، بوسیدن، نزدیک نشستن و غیره.

زینت – دادن لباس یا جواهرات به همسر برای نشان دادن وضعیت رابطه.

انگیزه های منفی – رفتاری که انگیزه رقیب را برای تقلب با همسر کاهش می دهد.

تخصیص Mate به رقبا – گفتن به رقیب که جفتش جذاب نیست.

تهدیدهای درون جنسی – تهدید یا مقابله با رقبا.

خشونت – تجاوز فیزیکی به رقیب.

در مقابل، تکنیک‌هایی که خشونت‌آمیز، منفی یا مستقیماً کنترل‌کننده بودند، کمتر مؤثر بودند. بنابراین، شرکای همسر خود را عمدتاً با انگیزه‌های مثبت می‌توانستند از خیانت بازدارند – آنها را با پاداش‌های مختلف تشویق می‌کردند تا وفادار بمانند.

جلوگیری از زنا و خیانت

هنگامی که افراد سعی می کنند از خیانت عاشق یا همسر جلوگیری کنند، اغلب به سمت رفتارهای منفی، کنترل کننده و تملک گرایانه می روند. مقداری چرت و پرت و ساقه. دیگران نیازمند، کنترل کننده و حسود می شوند. با این حال دیگران تهدید، التماس یا التماس می کنند. همانطور که در بالا دیدیم، همه آنها در واقع تکنیک هایی هستند که برای محافظت از همسر استفاده می شوند – اما موثرترین آنها نیستند. در واقع، آنها ممکن است برای یک رابطه شاد، محبت آمیز، و موفق مضر باشند.

بنابراین، بهتر است با افزایش انگیزه و تمایل به ماندن همسر، از خیانت بازدارید. اساساً به جای تلاش برای کنترل یا تنبیه شریک زندگی به دور از خیانت، پاداش دادن و تشویق به وفاداری و عشق آنها مؤثرتر است. به ویژه، رفتارهای زیر می تواند کمک کند:

تأکید بر عشق و مراقبت – تا کنون، مؤثرترین رفتارهای گزارش شده، که هم توسط مردان و هم زنان مورد استفاده قرار می‌گیرد، رفتارهایی بودند که عشق و علاقه را به دیگران منتقل می‌کردند.

نیاز داشتن

مردم اغلب گزارش می دهند که نیاز به احترام، رابطه جنسی، اعتبار، توجه یا فرار باعث شده است که برای رضایت به بیرون از ازدواج خود نگاه کنند.

فرصت

بیشتر از هر زمان دیگری فرصت‌ها برای نزدیک شدن به جنس مخالف وجود دارد. رایج ترین مکان برای شروع امور، محل کار است و بعد از آن باشگاه بدنسازی.

بازدارندگی

این یک اصطلاح پزشکی برای توصیف افرادی است که قادر به سرکوب تکانه های خود نیستند. سال ها پیش، یک محقق آزمایشی را با کودکان انجام داد. او یک گل ختمی را جلوی آنها گذاشت و به آنها گفت که پنج دقیقه دیگر برمی گردد. اگر صبر می کردند تا او برای خوردن گل ختمی برگردد، یک گل ختمی اضافی به آنها می داد تا بخورند. تقریباً همه بچه ها دست و پنجه نرم کردند. ده سال بعد، محقق این کودکان را پیگیری کرد. آنهایی که نمی‌توانستند تکانه‌های خود را با یک مارشمالو سرکوب کنند، احتمال بیشتری داشت که مدرسه را ترک کنند و با قانون دچار مشکل شوند.

بنابراین، چگونه می توانید پیشگیری از خیانت را شروع کنید؟

نیازهای خود را بررسی کنید و تعیین کنید که چه نیازهایی برآورده نمی شوند. برخی از نیازها ممکن است هرگز برآورده نشوند. بدون چه چیزی می توانید زندگی کنید؟ چه کاری می توانید انجام دهید تا ازدواج شما این نیازها را برآورده کند؟

فرصت تقلب را کاهش دهید. از گفتگو در مورد همسرتان با افراد جنس مخالف خودداری کنید. تنها با یک همکار از جنس مخالف به ناهار نروید. اگر احساس می‌کنید جذابیتی برای خود دارید، دور شوید.

شما در قبال ازدواج خود مسئولیت دارید که یاد بگیرید تکانه های خود را کنترل کنید و مرزهای مناسب را حفظ کنید.

جلوگیری از خیانت

محل کار مدرن در جایی که این روزها بیشتر خیانت ها اتفاق می افتد. اکثر افرادی که در امور محل کار غلت می زنند از درد و هرج و مرجی که خیانت آنها به خانواده خود وارد می کند عمیقاً پشیمان هستند. برای اینکه خیانت باعث استرس خانواده تان نشود، چه کاری می توانید انجام دهید؟

بهترین راه برای جلوگیری از خیانت، داشتن مرزهای خوب است. برای جلوگیری از خیانت، شخصی و خصوصی را حفظ کنید… خوب، شخصی و خصوصی. تحقیقات به ما می گوید که افراد ناخواسته به سمت امور می روند. مرزهای قوی ضروری است. یکی از خیره کننده ترین جنبه های تحقیقات خیانت، کشف افسانه پیشگیری است. افسانه پیشگیری این تصور است که ازدواج شاد بهترین بیمه در برابر خیانت است. این نیست. این یک اسطوره فرهنگی است. بسیاری از افرادی که خود را درگیر مسائل می بینند، خود را به عنوان “ازدواج خوشبخت” توصیف می کنند. بهترین محافظت در برابر امور، مجموعه ای محکم از مرزها است.

به یاد داشته باشید که محل کار شما می تواند انکوباتور خیانت باشد. تحقیقات به ما می گوید که خیانت در محل کار به طور نگران کننده ای عادی شده است. سعی کنید ناهار نخورید یا با دیگران جذاب استراحت نکنید. وقتی با همکار خود سفر می کنید، از ملاقات در اتاق های هتل خودداری کنید. به جای آن در ملاء عام ملاقات کنید. از تعاملات صمیمی که باعث ایجاد حس «ما بودن» با یک همکار می شود، اجتناب کنید.

خیانت در اتاق هتل

کار مکان نامناسبی برای صمیمیت عاطفی است. اجازه ندهید دیگران جذاب شما را درگیر مشکلات شخصی خود کنند. شفقت و “دوست خوب بودن” برای دیگری جذاب، لغزنده ترین راه است. زنان ناراضی و جذابی که به دنبال نجات هستند، در واقع مردان را دعوت می کنند تا به تدریج از نظر عاطفی از همسرانشان فاصله بگیرند. بحث در مورد مشکلات رابطه خود در محل کار با یک دیگری جذاب، افشاگری صمیمی است که می تواند به آرامی به صمیمیت عاطفی و خیانت منجر شود. شخصیت کاری دلپذیر و دوستانه داشته باشید، اما نه بیش از حد صمیمی.

مشکلات ازدواج خود را با همکاران خود در میان نگذارید. اولین ویژگی هر کسی که در مورد هر مشکلی در رابطه به او اعتماد می کنید این است که “دیگری” جذابی نیست و از ازدواج شما حمایت می کند. بهترین کار این است که همه بحث های شخصی را خارج از محل کار نگه دارید. مهم ترین فردی که می توانید با او در مورد مسائل مربوط به رابطه صحبت کنید، شریک زندگی یا زوج درمانگر شما است.

شعله های قدیمی را دور نگه دارید. هرگز قدرت شعله قدیمی را دست کم نگیرید تا شما را به سوی خیانت بکشاند. این برخوردها را شفاف و برای شریک زندگی خود باز نگه دارید. در مورد افرادی از گذشته شما که سعی در برقراری ارتباط مجدد با شما در فیس بوک دارند کاملاً باز و شفاف باشید.

در مورد همه دوستی های آنلاین با همسر خود باز باشید. شفافیت امنیت است. درباره زندگی شخصی خود با دوستان آنلاین صحبت نکنید. و در مورد هر رابطه ای که دارای ویژگی پنهانی است فکر کنید. چرا مخفی هستند؟ اگر وارد یک رابطه عاطفی شدید، سریع کمک بگیرید.

شبکه دوستی خود را بررسی کنید. دوستانی بسازید که ازدواج خوشبختی دارند و از ازدواج شما حمایت می کنند. از دوستانی که ارزش‌های مشکوک نسبت به وفاداری دارند، یا نگرش آنها نسبت به ازدواج شما حمایتی نیست، دوری کنید

شوهر، همسر یا شریک متعهد شما شریک قانونی ماست. اگر شخص دیگری را به زندگی عاشقانه خود اضافه کنید این یک رابطه نامشروع است و به آن خیانت می گویند.هر فرد سالمی می تواند جذب بیش از یک نفر شود و عاشق آن شود. خواستن بیشتر چیزهای خوبی که در حال حاضر داریم بخشی از طبیعت انسان است. این در مورد پول، افتخار، و مطمئناً عاشقانه، و رابطه جنسی صادق است .از آنجایی که ما به طور طبیعی حریص هستیم، باید مراقب و محتاط باشیم تا از رابطه انحصاری که با همسر یا شریک متعهد خود داریم محافظت کنیم. اگر مراقب نباشیم و تقلب کنیم، ممکن است هر چیزی را که برایمان مهم است خراب کنیم.

اگر فردی با شریک قانونی خود کنار نیاید، خیانت کردن برای او بسیار آسان تر است. با این حال، برای آن دسته از ما که با شریک خود به خوبی کنار می آییم، باید مراقب باشیم. قوانین ذکر شده در زیر برای همه اعمال می شود.

روش جلوگیری از خیانت همسر

از رفتارهای زیر با افراد جنس مخالف خودداری کنید

  1. به اشتراک گذاشتن احساسات شخصی صمیمیت این است که به شخص دیگری اجازه دهید از بخش های بسیار عمیق خود که در سطوح مختلف وجود دارد مطلع شود. درهای صمیمیت شما باید فقط به روی شوهر، همسر یا شریک متعهد شما باز باشد. البته، اشتراک گذاری با خانواده و دوستانی که به شما اهمیت می دهند و شما را دوست دارند، مشروع است. انجام این کار باید محصول جانبی طبیعی یک رابطه محبت آمیز سالم و مداوم با همسر، همسر یا شریک زندگی تان باشد، اما هنوز هم مرزهایی وجود دارد. مقاله الماس برای عاشق من را بخوانید! یاد بگیرند که هدیه دادن به معشوق چقدر برای ازدواج مخرب است.
  2. صحبت در مورد رابطه ای که با شریک قانونی خود دارید اگر جزئیات رابطه صمیمی خود را با همسر، همسر یا شریک زندگی خود به اشتراک بگذارید، این نقض حریم خصوصی و انحراف صمیمیت شما با شریک قانونی خود است. تعریف صمیمیت دلالت بر یک قداست، یک راز مقدس، بین شما و همسرتان دارد که با دیگران به اشتراک گذاشته نمی شود.
  3. لمس عمدی لمس محبت آمیز فردی از جنس مخالف به طور طبیعی باعث ایجاد احساسات جنسی می شود. زمانی که هیجان زده شدید، به یک سراشیبی لغزنده تبدیل می‌شود و نمی‌دانید چه زمانی می‌توانید توقف کنید یا نه. به همین دلیل مهم است که هرگز شروع نکنید.
  4. هدیه دادن یا پول دادن هدیه دادن یک حرکت نمادین از محبت و مراقبت است. هدیه دادن به یک شریک نامشروع دعوتی برای فراتر رفتن از مرزهای مناسبی است که از رابطه اصلی شما محافظت می کند.
  5. قرار گذاشتن در اوقات فراغت، زمانی که سرگرم می‌شوید، سرگرمی باید با همسر، همسر یا شریک زندگی‌تان باشد. دادن بهترین چیزی که در خارج از رابطه زناشویی یا رابطه متعهدانه به شخصی دارید، خیانت است، شریک قانونی شما را از مشارکت و سرمایه گذاری شما در ازدواج یا رابطه متعهدانه محروم می کند.
  6. وعده های غذایی خصوصی با هم برای بسیاری از افراد، غذا و نوشیدنی مقدمه ای برای صمیمیت است. ممکن است گهگاه جلسات کاری برگزار شود که در آن ملاقات با فردی از جنس مخالف مناسب باشد. با این حال، باید در یک مکان بسیار عمومی انجام شود و تمرکز باید روی تجارت باشد.
  7. هماهنگی برای ملاقات در خارج از شهر. منزوی کردن خود در خارج از شهر با فردی از جنس مخالف مانند ترکیب آتش و بنزین است – شما می دانید که قرار است چه اتفاقی بیفتد. هنگامی که چنین جلسه ای ترتیب داده شد، نتیجه از قبل مشخص است. شما اکنون در یک شیب لغزنده در آغوش بی وفایی هستید.
  8. تماس‌های تلفنی شخصی، پیام‌های متنی، ایمیل‌ها، یا چت اینترنتی با ماهیت شخصی گرفتن تماس‌های شخصی یا سایر اشکال ارتباطی از جانب شخصی که پشت سر شوهر، همسر یا شریک زندگی‌تان است، خیانت محسوب می‌شود. مردم بدون درگیر شدن و درگیر شدن با یکدیگر عاشق نمی شوند. صحبت کردن پیش درآمدی برای وابستگی عاطفی و/یا عشق ورزی است.
  9. احسان كردن احسان كردن در حق ديگري يك عمل محبت آميز است. بیشتر لطف شما باید برای شریک زندگی و اعضای خانواده تان باشد. اگر متوجه شدید که در حال انجام کارهای محبت آمیز با شخص دیگری هستید، ممکن است به طور عاشقانه به او وابسته شوید. شما در مسیر اشتباهی حرکت می کنید.

به طور کلی، یکی از مطمئن‌ترین نشانه‌هایی که نشان می‌دهد به شریک قانونی خود خیانت می‌کنید، زمانی است که فعالیت‌هایی را که با شخصی انجام می‌دهید پنهان می‌کنید که احتمالاً می‌توانید با او رابطه عاشقانه داشته باشید.

اگر وسوسه می‌شوید که در مورد فعالیت‌هایی که با شخص دیگری انجام می‌دهید دروغ بگویید، که می‌تواند تهدیدی برای ازدواج یا رابطه متعهدانه شما باشد، یا قبلاً این کار را انجام داده‌اید و در مورد آن دروغ گفته‌اید، این اثبات مثبت است که شما به سرعت در امتداد بزرگراه خیانت سرعت می‌گیرید. .

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب را به دوستان خود به اشتراک بگذارید

خواننده گرامی

آیا می دانستید بسیاری از مشکلات شخصی و گروهی با کمک گرفتن از مشاوران منخصص به راحتی قابل حل می باشد.

دیر اقدام نکنید

به راحتی با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را برای انتخاب مشاور راهنمایی نمایند.
اینجا کلیک نمایید
لیست محتوا